WordPress govori slovensko – 2.9.1

February 8, 2010

Novosti:

Popolnoma prenovljen prevod za najnovejšo različico WordPress sistema. Odpravljeni nekateri okorni prevodi (in vnešeni novi okorni prevodi )

Navodila za inštalacijo:

1. Shranite si datoteko slovensko-v2.9.1.rar na disk.

2. Odprite arhiv in odpakirajte datoteko sl.mo.

3. Če se želite sami igrati s prevodi, naložite program POEDIT, odpakirajte datoteko wordpress.pot in veselo na delo.

2. Povežite se na WordPress strežnik ter v imenik wp-includes ustvarite imenik languages.

3. Naložite datoteko sl.mo v ta direktorij (wp-includes/languages).

4. Popravite wp-config.php in sicer vpišite “sl” pri define (’WPLANG’, ’sl‘);

4. Divite se in sporočite popravke.

5. Opomba – Če vas zezajo šumniki, si nabor znakov nastavite na UTF-8

Upam, da Vam bo prevod všeč.

7 Responses to “WordPress govori slovensko – 2.9.1”

  1. Tim Says:

    Pozdravljeni!

    S prevodom imam problem. Že nekaj dni poizkušam zadevo posloveniti pa ne gre in ne gre. Datoteke razširim, nato prenesem na strežnik kjer sem že prej ustvaril mapo languages v wp-includes, nato v wp-config file še naredim popravke, ampak vseno še vedno nimam slovenskega prevoda. Kaj je narobe? Ali moram še kje kaj nastaviti??? Prosim za odgovor.

    LP Tim

  2. maker Says:

    Pozdravljeni!

    S prevodom imam problem. Že nekaj dni poizkušam zadevo posloveniti pa ne gre in ne gre. Datoteke razširim, nato prenesem na strežnik kjer sem že prej ustvaril mapo languages v wp-includes, nato v wp-config file še naredim popravke, ampak vseno še vedno nimam slovenskega prevoda. Kaj je narobe? Ali moram še kje kaj nastaviti???

    LP Tim


  3. V WP 2.9.2 ob uporabi sl.mo za 2.9.1 se mi zgodi da se mi stran z naloženimi vtičniki ne odpre:-/
    A je to samo pri meni ali še komu?

    • Domen Says:

      Poskusi najprej izklopiti vse vtičnike in odpreti stran/blog. Potem vklapljaj enega po enega, dokler ti zadeva ne crkne. Tako boš ugotovil, kaj je narobe.

      Potem pa najdi nadomestek za tisti plugin, ki ti zadevo sesuva in zadeva je rešena🙂

  4. Gregor Says:

    Lep pozdrav,

    Vidim, da obstaja spletna stran na temo slo wordpress. V šoli sem dobil nalogo, da bi prevedel wordpress v slovenščino in to sem tudi storil. Nisem še poskusil vaše različice ampak vidim da imate dodatke za wp kateri se spremeni v slo. Jaz sem namreč prevedel celoten wordpress kodo (vse indexe.php) tudi med namestitvijo je slo jezik. Do danes imam 50% strani prevedeno. Sedaj me pa zanima, če, se da dobit kakšen prostor na strežniku za moj portal kjer bi imel slo wordpress. Poskusil sem pa že kontaktirati wordpress.org pa ni razultatov.

    http://slo-wordpress.winlins.com

    Lp, Gregor

    • Domen Savič Says:

      Pozdravljen Gregor,

      oprosti za pozen odgovor. WordPress za prevode uporablja jezikovne datoteke, ki jih lahko dobiš v zgornjem prispevku. Jezikovna datoteka vsebuje datoteko .pot, kjer so shranjene vsa sporočila, ki se uporabniku prikazujejo v sistemu.

      Za gostovanje ti svetujem, da najprej vprašaš pri učitelju računalništva. Mogoče ti lahko šola odstopi nekaj prostora. Če ne bodo zainteresirani, lahko preveriš pri svojemu ponudniku dostopa do spleta (siol, telemach…). Skoraj vsi ponudniki namreč svojim naročnikom omogočajo gostovanje datotek na spletu, večina pa jih ponuja tudi MySQL baze in FTP dostop, ki jih boš potreboval za zagon WordPressa.

      Če tudi to ni opcija, se še enkrat oglasi. Moj mail je domen.savich@gmail.com


Leave a Reply

